Müslüman

Müslüman olmak Allahı ve Resulünu sevmek demektir. Biz islami kabul etmek le bir iddaa da bulunuyoruz nedir bu iddaa ? Allaha ve Habibine iman etmek ve onları sevmektir. Istemeyerek ve sevgisiz bir amel boştur bize hiçbir faydası yoktur, boşa zaman harcamış oluruz. Allah korusun. Gerçek sevgi nasıl mış diye düşünecek olursak şöyle bir misal vereyim inşallah. Mecnun leyla yi aramak için yollara düşmüş. 

Ararken çölde namaz kılan bir adamın önünden geçmiş. Adam namazı bozup mecnuna kızmış: Senin yüzünden namazım bozuldu ne yapiyorsun sen diye ! Bunu duyan mecnun demiş ki : Ben leyla nin aşkına düştüm den nereden geçtimi bile bilmiyorum yani kendimde değilim. Sen Allahın huzurunda iken nasıl olurda önünden geçtiğimi farkına varırsin ? Bunu duyan adam boynunu büker ve yüzü kızarır. Şimdi bizler kendi halimize bakalım. Onun yerinde olsak neyapardik ?  Rabbim bize dosdoğru namaz kılmayı nasip etsin. Halimiz ne olacak sen yardım et Allahim. Bu demek değildir ki ben namazda kendim den geçmiyorum diye namazı bırakalım. Tam tersi daha çok ibadet edip dua etmeliyiz. Nefsimize karşı yenilmemeliyiz. Hiçbir bir zaman için Allah dan ümit kesmemeliyiz ! Allahım bizi sensiz birakma Amin.

Emre Kuzpınarı